Ko je govora o logotipu, vsi vemo, da gre za nek emblem, ki predstavlja neko organizacijo oziroma podjetje, zato je trditev, da je izdelava logotipa preprosto delo, zagotovo iz trte izvita. Ko se odločamo za logotip, moramo stakniti glave tako mojstri grafičnega oblikovanja, kot tudi mojstri oglaševanja, saj mora biti logotip narejen tako, da z njim jasno sporočamo vrednote naše blagovne znamke in našo vizijo ter poslanstvo. Izdelava logotipa poteka v več različnih fazah, od zasnove koncepta do končnega izdelka.
V kolikor bomo z našim logotipom spodbudili našo ciljno publiko, da takoj prepozna našo blagovno znamko oziroma produkt, potem bomo lahko rekli, da je izdelava logotipa popolnoma uspela, v nasprotnem primeru pa temu žal ne bo tako. Nikakor pri izbiri grafik, risanja in končnega oblikovanja, da bi iz vsega na koncu nastal všečen logotip, ne gre za lahko nalogo.
Morda niste vedeli, a izdelava logotipa kot panoga doživlja razcvet že zadnjih 50 let. Poznamo nekaj glavnih pionirjev izdelave in oblikovanja logotipov, ter kreiranja CGP-ja (celostne grafične podobe), prav gotovo ste že slišali za Chermayeff&Giesmar (avtorji prepoznavnih logotipov npr. za National Geographic in TV hišo NBC), tudi po 50 letih pa je izdelava logotipa še vedno v njihovi domeni. V kolikor se gibljete v teh krogih, ste zagotovo tudi že slišali za Paula Randa, gospod je izdelal logotip za računalniško multinacionalko IBM, pa tudi simpatičen logotip za TV mrežo ABC. Tretji od tistih najbolj znanih pionirjev, ko je izdelava logotipa tema pogovora, pa je Saul Bass. Njegovi umetnini sta med drugim logotip za Continental Airlines in ameriško podjetje Bell Telephone.
Če se želite v prihodnosti izogniti pravnim težavam in sporom, vam svetujemo, da izdelava logotipa vsebuje tudi pravno zaščito – registracija in prijava logotipa naj bosta tako obvezni del celotnega procesa. Urad za varstvo intelektualne lastnine bo pravi naslov za vsa vprašanja v zvezi s prijavo nove blagovne znamke oziroma logotipa.