Vsi smo se že kdaj srečali s kuponi, ki nas vabijo, da z njimi ceneje kupimo določene izdelke. Najdemo jih v različnih časopisih, revijah, delijo nam jih na ulicah ali jih lahko sami vzamemo v trgovinah, na voljo nam je pa tudi račun v obliki kupona-pri nakupu poleg računa dobimo še kupon za popust pri naslednjem nakupu. Zadnje čase pa so največ v uporabi elektronski kuponi, kakršne najdete tudi na strani www.vsikuponi.si. Kdo bi se lahko uprl temu, da gre ponovno v trgovino in izkoristi kupon za cenejši nakup?
Kuponi so ena najbolj pogosto uporabljanih in najstarejših metod za pospešitev prodaje, ki je usmerjena direktno v uporabnika. Njihova oblika spominja na papirnat denar, na njih pa je poziv trgovini, daj jih sprejme kot denar, proizvajalec pa se zavezuje, da bo za vsak kupon vrnil njegovo vrednost in še dodatek, ki predstavlja stroške trgovine. Stopnja vnovčitve kuponov se ponavadi spreminja glede na obliko distribucije, saj so raziskave dokazale odstopanja glede na to, kje so bili kuponi objavljeni. Tako se pri časopisnih oglasih dejansko uporabita le dva odstotka kuponov, če so poslani po pošti se uporabi osem odstotkov in če so pritrjeni na embalaži proizvoda, potrošniki uporabijo od 18 odstotkov vseh izdanih kuponov. Taka metoda pospeševanja prodaje je uspešna, če uporabnikom omogoči 15 do 20 odstotni prihranek.
Kuponi spodbudijo prodajo in so učinkoviti tako pri prodaji izdelkov, ki jih potrošniki že poznajo in so tudi v pomoč še neuveljavljenim blagovnim znamkam, saj spodbudijo kupce k nakupu nečesa novega, saj je to v tistem trenutku pač bolj ugodno.
V Ameriki dejansko obstajajo ljudje, ki so obsedeni z zbiranjem kuponov. Tam si lahko na internetu poiščete zelo ugodne nakupe in posamezniki so to pripeljali že tako daleč, da se smatra kot bolezen, saj nenehno nakupovanje dobrin s kuponi samo povzroči, da se stvari kopičijo, porabiti pa se jih ne more zaradi njihove količine. Nekateri pa vnovčujejo kupone in potem oddajo kupljeno hrano v zavetišča, tako že za nekaj dolarjev nakupijo velike količine dobrin, ki socialno šibkejšim pridejo še kako prav.