Tisk koledarjev je že skoraj zimzelena vrsta oglaševanja. Je zelo priljubljen način oglaševanja, saj podjetjem omogoča, da s praktično rešitvijo oglašujejo svoje podjetje. Koledarje lahko podarimo kot poslovno darilo, saj je zelo praktičen dodatek za  podjetja ali posameznike, ki koledar uporabljajo celo leto. Dobro premišljen tisk koledarjev je zato lahko odlična promocija. Ko bo lastnik sledil dnevom in dogodkom, bo vaše podjetje vidno skozi vse leto.

Kako izbrati pravi način tiska koledarjev

Prvi korak pred samim tiskom, je izbira prave vrste koledarja. Ponujene so različne možnosti, saj so koledarji lahko namizni, žepni, stenski, enolistni ali pa so tiskani na podlogah za mize. Vsaka vrsta koledarja ima svoje prednosti in pomanjkljivosti, odvisno od tega, v kakšen namen ga uporabljamo. Stenski koledarji in koledarji na podlogah za mizo, imajo več prostora za tisk, lahko so bolj atraktivna, kot enolistni koledarji. Če želimo, da obdarovanec koledar sprejme pozitivno, premislimo, kakšne so njegove navade in morda tudi interesi. Temu lahko potem prilagodimo tisk in vrsto koledarja.

Koledar je nato lahko tiskan po želji. Ena odličnih prednosti je, da je tisk koledarjev lahko personaliziran. Izbere se lahko lastne fotografije, dizajne, določi se individualna barvna shema. Odločimo se lahko tudi, kako bodo natisnjeni dnevi, prazniki in kako bodo datumi razporejeni, kot mreža ali tabela morda kot seznam. Koledar na koncu izžareva identiteto blagovne znamke ali osebe, zato je njegova vrednost večja, poveča pa se tudi njegova promocijska sporočilnost.

Za kakovost ni pomemben le dizajn

Če želimo s koledarjem navdušiti, moramo poleg dizajna, postavitve tiska in izbire motivov, paziti tudi na kvaliteto papirja in barv. To bo zagotovilo trajnost in estetsko privlačnost, saj vse vpliva na končni videz koledarja.

Tisk koledarjev je pogosto povezan tudi s trajnostjo. Mnoge tiskarne danes ponujajo ekološko prijazne rešitve, kot so reciklirani materiali in trajnostne barve, kar je pomembno za podjetja, ki želijo zmanjšati svoj okoljski odtis.

Zaradi svoje funkcionalnosti in estetske vrednosti so koledarji še vedno priljubljeno orodje v marketingu in osebnih projektih.