Ni dolgo, kar je luč sveta ugledal spletni portal za zmenkarije Incontrissimi in dejstvo je da tudi Incontrissimi postaja moderen. Vendar pa se dotični spletni portal dosti razlikuje od ostalih, ki jih poznamo. Ena največjih razlik je predvsem ta, da je ta portal edini na svetovnem spletu, ki je imel predhodnika v tiskani obliki. Da, prav ste prebrali – včasih je izhajal tedenski časopis z imenom Incontrissimi, kjer so izhajali razni oglasi za zasebne stike. Časopis, oziroma bolj revija, je izhajala vsako sredo, možno pa jo je bilo kupiti po izredno ugodni ceni, da si ga je lahko privoščil prav vsak. Revijo so prodajali po skoraj vseh mestih v Italiji, kmalu pa so imeli tedensko naklado kar neverjetnih 500.000 izvodov.

incontrissimi

Na tej točki so se lastniki odločili, da je skrajni čas da testirajo kako bi zadeva potekala na spletu. Seveda so revijo še naprej izdajali, vendar pa se je etudi spletna verzija kar hitro prijela, predvsem med mlajšo populacijo. Kmalu se je prodaja revije Incontrissimi znižala na 100.000 na teden, kar je sicer še vedno veliko, vendar niti približno tako dobro, kot je bilo pred tem. Po opravljeni anketi, v eni izmed izdaj, so ugotovili, da revijo kupuje le še starejša populacija (to pomeni moški in ženske, starejši od 55 let), zato so naredili popolno prenovo revije Incontrissimi in jo popolnoma prilagodili starejši populaciji.

Prav tako so naredili nekaj popolnoma neverjetnega -ceno revije so spustili za kar pol. Namreč ugotovili so, da lahko z prodajo oglasnega prostora v reviji zaslužijo veliko več. Oglase so seveda prodajali podjetjem, ki so proizvajala oziroma prodajala izdelke, ki jih uporablja starejša populacija. Ta podjetja so seveda zelo rada oglaševala v Incontrissimi, saj je bil doseg res neverjeten. Kar pa se tiče spletnega portala Incontrissimi pa kot veste, postaja in ostaja eden najbolj popularnih spletnih mest za zmenkarije v Italiji.