Otroška trgovina je prodajalna, kjer se prodajajo najrazličnejši artikli namenjeni preživljanju brezskrbnih otroških dni tako otrokom, dojenčkom in vsem mladim nadobudnežem, kot staršem in vsem, ki otroka varjeno, vzgajajo ali spodbujajo pri razvijanju vseh njegovih sposobnosti, ki mu bodo koristile v nadaljnjem življenju.
Da bodo koristni artikli, ki jih otroška trgovina ponuja vidni, prepoznavni in takoj pri roki morajo biti smiselno, razumsko, logično in lično razporejeni. Pri tem seveda ne smemo pozabiti na otroke in mlajše nadobudneže, saj imajo oni v trgovini čisto svoje zahteve in potrebe, ki so seveda vidijo, razumejo, dojemajo, drugačne od staršev. Otroška trgovina mora poleg skrbno načrtovanih in premišljeno razporejenih polic ter drugih oddelkov, kjer se večinoma gibljejo in zadržujejo odrasle osebe, poskrbeti tudi za otroka s priročnim mestom za igro, ki je hkrati tudi razstavni prostor za prodajne artikle. Kljub pozorni skrbi in razmišljanju ob postavitvi in razvrščanju artiklov z namenom, da bodo logično in prepoznavno v hipu na voljo tistemu, ki bo prišel po nakupu ali zgolj ogledu, vedno kakšna podrobnost uide iz rok, kupec pa se znajde v zadregi in nemočen išče med artikli. V pomoč takšnim zadregam so prodajalci in prodajni svetovalci, ki kupcu vsak hip lahko pristopijo na pomoč z lokacijo iskanega izdelka, nasvetom pri izbiri več enakih ali sorodnih artiklov ali pri obsežnejši razlagi funkcij in namena določenega artikla.
Otroška trgovina se v prostoru in času v svoji klasični ponudbi ni bistven spremenila, saj je vedno sledila toku napredka ter razvoja tako artiklov, kot želja in zahtev kupca . Klasična ponudba tako ostaja nespremenjena, kvečjemu so skladno z napredkom in razvojem spremenile , oblika, barve, ergonomija, funkcije, namembnost in druge lastnosti artiklov. Otroški voziček, ki ga otroška trgovina ima v svoji osnovni funkciji ni bistveno drugačen od svojega daljnega predhodnika izpred desetletji. Spremenile pa so se skladno z razvojem, napredkom tehnike in družbe v prostoru in času, določene lastnosti. Hkrati pa se kljub strmenju k novem, novejšem, tako proizvajalci, kot trgovci in kupci radi vračajo k nekaterim lastnostim starejših modelov in pred desetletji. Znan je slogan retro, ki pomeni, da obliko ali druge lastnosti značilne za izdelke izpred desetletji vnese v lastnosti sodobnega izdelka.
Pri združevanju lastnosti in zahtev izpred desetletji in lastnosti sodobnih izdelkov je otroška trgovina tista, ki zna vedno najti dober kompromis. Kompromisu med sodobnimi trendi in klasičnimi prijemi svoje doda otroška domišljija in razigranost, ki je v izdelke, ki jih otroška trgovina nudi vedno skrbno vnesena.